Sopimusehdot

Maksutavat

Klarnan maksutapavalikoima

Käytämme tilauksien maksamiseen Klarnan monipuolista maksutaparatkaisua, joka on helppokäyttöinen, joustava ja turvallinen tapa maksaa ostoksia verkossa.

Voit maksaa tilauksesi turvallisesti suoraan omasta verkkopankistasi.

Voit maksaa tilauksesi omalla maksukortillasi (mm. Visa, MasterCard, pankkikortti), kunhan se vain tukee verkossa maksamista.

Voit tilata tuotteitamme myös laskulla, jolloin saat laskun sähköpostiisi samalla kun postitamme tuotteesi. Voit rauhassa tutustua tuotteisiimme, ja maksaa laskusi vasta sen jälkeen – ilman lisäkuluja. Valitaksesi laskun sinun tulee syöttää henkilötunnuksesi Klarnan maksutapatarkastusta varten.

Voit suorittaa maksusi myös osissa sinulle sopivissa maksuerissä. Valitaksesi joustavan erämaksun sinun tulee syöttää henkilötunnuksesi Klarnan maksutapatarkastusta varten.

Oletko yritys? Voit tilata tuotteesi meiltä myös yrityslaskulla – ilman lisäkuluja. Nähdäksesi maksutavat yrityksille, valitse kauppamme Kassa-sivulla ostajaprofiiliksi ”Yhtiö/Yritys”. Valittavissanne olevat maksutavat ovat lasku tai maksukortti (mm. Visa, Mastercard, pankkikortti). Valitaksesi laskun sinun tulee syöttää yrityksesi Y-tunnus Klarnan maksutapatarkastusta varten.

PayPal-maksaminen

Voit maksaa ostoksesi käyttäen turvallista ja tunnettua PayPal-maksutapaa.

PayPal-logo

Voit maksaa PayPal-maksutavalla käyttäen omaa PayPal-tiliäsi tai vaihtoehtoisesti myös ilman PayPal-tilin luontia. Seuraa annettuja ohjeita siirtyessäsi PayPal-maksutapasivulle.

Toimitustavat

Toimitamme tilaukset asiakkaillemme käyttämällä Postin toimituspalveluita. Valittavana ovat toimitus Postin lähimpään noutopisteeseen, tai Postin Kotipakettina suoraan kotiovelle.

Käsitellyt tilaukset voidaan myös noutaa Hyvinkään varastoltamme. Noudon ajankohtaa voi tiedustella heti tilauksen luonnin jälkeen. Otamme yhteyttä noudon ajankohdan sopimiseksi muutoin heti kun olemme käsitelleet tilauksen.

Toimitusaika

Tilauksien toimitusaika on keskimäärin noin 1-2 arkipäivää.

Ruuhka-aikoina toimitusaika voi olla hieman pidempi. Jos haluat tiedustella meiltä ennakkoon toimitusaikaa, voit ottaa meihin yhteyttä, niin annamme sinulle melko tarkan senhetkisen arvion toimitusajasta.

Minimitilauksen arvo

Voidaksemme käsitellä tilaukset nopeasti ja tehokkaasti, olemme asettaneet tilauksen sisällön vähimmäissummaksi 15 euroa (+ toimituskulut). Huomaathan että yli 49 euron tilauksiin saat maksuttoman toimituksen.

Toimitushinnat

Kaikki kuluttaja-asiakkaidemme tilaukset toimitetaan kiinteällä toimitushinnalla, joka on Postipaketille lähimpään noutopisteeseen 6,90 tai 7,50 euroa riippuen tilauksen sisällöstä. Vastaavasti Postin Kotipaketin hinta on 9,90 tai 10,70 euroa tilauksen sisällöstä riippuen.

Tilaukset joiden arvo on yli 49 euroa oikeuttavat maksuttomaan Postipaketti-toimitukseen. Maksuton toimitus ei koske kotiinkuljetusvaihtoehtoa. Huomaathan että maksuton toimitus lasketaan ostoskorin kokonaissummasta ennen mahdollisen lahjakortin käyttöä. Jos sinulla on esimerkiksi 10 euron lahjakortti, maksuton toimitus aktivoituu kun ostoskorin kokonaissummaksi jää lahjakortin käytön jälkeen vähintään 49 euroa.

Vaihto- ja palautusoikeus

Sinulla on kuluttajana oikeus peruuttaa tilaus neljäntoista (14) päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Peruuttamisilmoituksesta sinulla on neljätoista (14) päivää aikaa palauttaa moitteettomassa kunnossa olevat tuotteet ja tuotepakkaukset. Palautettavien tuotteiden ja tuotepakkauksien tulee olla olennaisesti samassa kunnossa kuin niitä vastaanotettaessa.

Viallisen tai väärän tuotteen palauttaminen

Jos saamasi tuote on virheestämme johtuen viallinen tai väärä, voit palauttaa tuotteen veloituksetta asiakaspalautustunnuksellamme. Tarkemmat ohjeet saat ottamalla meihin yhteyttä.

Kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksen, lähetämme sinulle korvaavan tuotteen veloituksetta. Jos korvaavaa tuotetta ei ole saatavilla, palautamme tuotteen hinnan postikuluineen käyttämällesi maksutavalle. Jos tilauksesi on sisältänyt myös muita tuotteita, palautamme takaisin vain palauttamasi tuotteen hinnan.

Tuotteen vaihtaminen tai palauttaminen

Mikäli saamasi tuote ei ole viallinen tai meidän virheestämme johtuen väärä, ja haluat palauttaa tai vaihtaa sen toiseen tuotteeseen, tulee asiakkaan itse maksaa palautuksesta tai vaihdosta aiheutuvat postikulut. Tällöin palautat siis omakustanteisesti tilaamasi tuotteen meille. Kun olemme käsitelleet palautuksesi, palautamme tuotteen hinnan ja tilauksen postikulut käyttämällesi maksutavalle. Jos tilauksesi on sisältänyt myös muita tuotteita jotka päätät pitää, palautamme takaisin vain palauttamasi tuotteen hinnan.

Palautukset tulee lähettää seuraavaan osoitteeseen:

Touhotin / Tajeti Company Oy
Talvisillankatu 15 B 10
05860 Hyvinkää

Voit palautuksen jälkeen tilata halutessasi normaaliin tapaan uuden tuotteen verkkokaupastamme.

Takuu

Tuotteillamme on takuu valmistusvirheiden osalta. Tarkastathan vastaanotettuasi tuotteet että ne ovat ehjät ja muutoin hyvässä kunnossa. Jos tuotteellesi on käynyt jotain, tai muuten epäröit jotain, ota meihin rohkeasti yhteyttä.

Verkkokaupassa näkyvät hinnat

Sopimus tuotteen tilauksesta tehdään tilaushetkellä voimassa olevien hintojen mukaisesti. Poikkeukselliset hinnat (kuten erikoistarjoukset) ilmenevät verkkokaupan tuotelistauksesta tai yksittäisen tuotteen esittelysivulta.

Pidätämme oikeuden hintojen muutoksille milloin tahansa ilman erillistä ilmoitusta. Hintojen muutokset koskevat vain niitä tilauksia, jotka ovat tehty hintojen muutoksien jälkeen.

Pidätämme oikeuden peruuttaa toimittamattomien tuotteiden lähetys, mikäli verkkokaupassa on esiintynyt näiden tuotteiden osalta ilmeinen hintavirhe.

Rekisteröityminen

Tilausta tehdessä käyttäjätilin rekisteröiminen on täysin vapaaehtoista. Rekisteröimällä käyttäjätilin voit kuitenkin esimerkiksi katsoa nykyisiä ja edellisiä tilauksiasi.

Tietosuoja

Olemme sitoutuneet asiakkaidemme tietojen turvalliseen suojaamiseen ja säilyttämiseen. Voit lukea tarkemmin tietosuojakäytännöistämme tietosuojaselosteestamme.

Riitatilanteet

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).